Nincs új a nap alatt, vagy mégis?

A chatbotok és a mesterséges intelligencia a digitális marketing új irányát jelentik. Ezek a jövőbe mutató megoldások megfelelő alkalmazásukkal soha nem látott szintekre emelhetik egy-egy vállalkozás digitális marketing tevékenységét. És ki tudná megjósolni, hogy a jövő generációja már milyen online marketing eszközökkel fog napi szinten találkozni? Azt gondolhatjuk, hogy már mindent láttunk. Nincs új a nap alatt, és ahogy a divatban is, úgy a marketingben is már csak ráncfelvarrás, leporolás és ismétlések várhatók. Pedig az online marketing sokkal több ennél. Elég csak arra gondolnunk, hogy néhány éve még az is ritkaság számba ment, hogy valakinek mobiltelefonja volt. Ma pedig már a föld lakosságának a zöme rendelkezik valamilyen okostelefonnal és az idősektől egészen a fiatalokig, mindenki használja. Abba nem mennénk bele, hogy ez mennyire jó, vagy építő újdonság, mert mint mindennek, ennek is megvannak az előnyei és a hátrányai. De az tény, hogy online marketing nélkül ma már elképzelhetetlen a világ. Ha csak az előnyökre fókuszálunk, akkor a chatbot például egy szuper virtuális asszisztens, ami azonnal válaszol ügyfeleinknek, pontosan emlékszik a teljes vásárlási előzményükre. Megfelelnek mind a vállalkozások, mind az ügyfelek elvárásainak és kiemelkedő képességeikkel – például, hogy automatizálják az ismétlődő feladatokat- sok időt és energiát spórolhatnak meg nekünk és így könnyebben tudunk a fontosabb feladatokra fókuszálni.

Vélemény, hozzászólás?