Közösségi média szerepe a webáruház készítésben!

Régen elég volt egy webáruházat készíteni, minimálisan foglalkozni vele és gyűjteni a pénzt, manapság azonban már rengeteg feladat vár ránk, ha sikeres webshopot szeretnénk működtetni. Az egyik ilyen teendő a közösségi média oldalak kihasználása. A webáruházak számára a legnagyobb lehetőséget a Facebook és az Instagram jelenti. A potenciális vásárlók rengeteg időt töltenek el ezeken az oldalakon, így, ha azt szeretnénk, hogy felfigyeljenek webáruházunkra, ott kell találkozni a vásárlókkal, ahol ők vannak, ami ezt a két weboldalt jelenti általában. A webáruház készítés során figyelni kell arra a funkcióra, hogy a webáruházat összekapcsoljuk a közösségi médiafelületekkel. Nem elég csak tartalmakat, cikkeket, aloldalakat létrehozni a webáruház felületén, hanem azokat el is kell juttatni az érdeklődőkhöz. Erre gyakori megoldás a hírlevél, az e-mail marketing. Hírlevelet azonban nem küldhetünk minden nap, mert a feliratkozott emberek azt spamnek ítélhetik meg. A közösségi média oldalakon azonban nincs ilyen probléma, sőt, ideális esetben napi több kommentre, megosztásra, bejegyzésre számítanak az érdeklődők. Ha nem csak az ingyenes lehetőségeket szeretnénk kihasználni, hanem fizetnénk is az új látogatókért, vásárlókért, akkor a Facebook erre is lehetőséget nyújt. A fizetett hirdetések segítségével lehetőség van cikkeket, termékeket, vagy magát a webáruházat megismertetni olyan emberekkel, akik a releváns termékek iránt érdeklődnek. A webáruház készítés során ki lehet használni a közösségi média oldalakban rejlő lehetőséget a vásárlók szerzésére, a bevételek növelésére.

Vélemény, hozzászólás?