Miről posztolj januárban? – 1. rész

Január a köztudatban úgy él, hogy finoman szólva sem a legaktívabb hónap az évben. Pedig az online marketing ügynökség szerint rengeteg olyan téma van, amiknek feldolgozására a január tökéletesen alkalmas. Bármilyen területen, vagy iparágban is dolgozol, – oké, kivétel, ha karácsonyfákat árulsz- de tényleg, szinte minden vállalkozás simán ki tudja tölteni tartalmakkal az év első hónapját is. Az online ügynökség szakemberei bármikor a rendelkezésre állnak és segítenek abban, ha elakadnál, vagy úgy érzed, nem találod meg a megfelelő hangolt a célközönségeddel. Persze átfogó segítséget ebben a posztban nem adhatunk, de néhány ötletet közkinccsé tehetünk az online ügynökség tudástárából, amiből ihlete meríthetsz. Ha konkrétan ezeket a tippeket nem is tudod felhasználni, szánj rá időt, hogy átgondold, a te iparágadban mi lehet az a vezérfonal, ami januárban érdekelheti a közönségedet, ami kapcsolódik a márkádhoz és termékeidhez, vagy szolgáltatásaidhoz. Tudjuk azt is, hogy sokaknak nem az a baja, hogy ne lennének ötleteik. Inkább azzal küszködnek, hogy az egyéb teendőik mellett nincs elegendő idejük arra, hogy a remek ötleteiket megvalósítsák. Ilyenkor érdemes átgondolni, hogy egy online marketin ügynökség számára adott megbízás lehet, hogy plusz költséget jelent a vállalkozás számára, de ez a befektetés többszörösen megtérül. A cikksorozat következő részében pedig mutatjuk az ötleteket, olvasd el azt a bejegyzésünket is!