Kreativitás nélkül ma már nehezen adható el bármi is

A digitális ügynökség egyik alap pillérét képezi az ott dolgozók személye. A digitális reklámügynökség akkor tud jól és hatékonyan dolgozni, valamint sikereket elérni, ha a csapatában dolgozók egytől egyig kiváló szakemberek. Önnállóan, de csapatban is képesek produktívan dolgozni, nem a problémákra, hanem a megoldásokra fókuszálnak. A digitális reklámügynökség csapatából hamar kibuknak azok a munkavállalók, akik csak ímmelámmal végzik a munkájukat, és igazából nem is szeretik azt, amit csinálnak. Fontos a lelkesedés és az, hogy mindig frissen és lendületesen álljanak hozzá egy új, vagy meglévő projecthez. A nagyszerű szakemberek tudják, hogy nem kell újra feltalálni a spanyol viaszt. Viszont digitális reklámügynökség munkájánál szükséges a kreatív hozzáállás, hogy olyat „viaszt” tegyünk le az asztalra, ami  bár alapjaiban megfelel és hasonló is az eredetihez, mégis egy teljesen új megvilágításból és szemszögből tűnik fel. A kulcs talán ebben rejlik. A jó szakember imádja az őrült ötleteket, a hatalmas információ áradatban muszáj valamivel kitűnni és megragadni a potenciális ügyfelek figyelmét.  A digitális ügynökség jó esetben ilyen szakembereket alkalmaz, akinek biztos lehetsz benne, hogy mindig lapul tucatnyi új ötlet a tarsolyában.

Vélemény, hozzászólás?